Wednesday, June 23, 2010

buat bekas teman2 saye

thanks to lisa ku syaang
ape saye nk taip sume dye da taip
sgt memudahkan pkejaan saye
hm sal myn n linda uw
aiyahh
gua mls nk ugkit sial
lu org nk ugkit bagai
mcm bdo sumpa !
htar gua g jb la pew lncaw la
haha besa sgt la pgorbanan ko 2
bkn gua tabaya 1 sen pn kat lu
lu nk kcoh laki lu tatido
selama nie lu ovenyte ley lak tatido 48 jam
ahahahaha :D
wat lawak la lu sume
yg c linda nk ckp gua kai barang lu wat hrta
ade pew ?
ade sgt la doq !
ape jew sey brg lu gua nk kai
baju lu ?
aihh muat abessss !!
sepit rmbut rembat lu ?
ade nie pd gua
nnti gua baling smp sabak bernam oke
1 more thing, mak gua kate
sjadah gua pd lu uw mak gua halalkan
gua plak kate
gua kasi jew lu kai, gua rase org cam lu mmg perlu kan sejadah
kasi pk skit pew lu da wat
ape owg kate ?
MUHASABAH diri
haa btol la 2
haha
gua gado ngn azie, lu owg harok2 asal
mcm gua kacaw lu owg plak an
yg azie uw, lu ley cite2 blkg gua ngn shameen n pyka
gua pn ley wat la. kn ? adil ?? samarata ??
da la
gua mls nk pjg2 cite
nk kate gua langsi ? nk kate gua pjak semut tamati ?
haha, semut ape yg tamati uw mse gua pjak
mmg da bkn ajal semut uw kot
tape, gua takesa
lu owg pn mnusia same gua
ape gua nk tkot ?
lu owg nk jmpe gua, nk face 2 face ngn gua pn tadak hal
nk bwk semut2 lu pn gua takesa
tp da la, gua mls nk pkir2
gado2 cam dak skola kot
tarase ke ??
hmm
zman gua gado kat skola da lame b'lepasss
byk agi bnde lain gua nk pk
gua nk jadi org, gua tanak jadi antu
antu yg b'topengkan mnusia ?
ohh tdaakkk sama sekali
sekiann wasalam (:


No comments:

Post a Comment